Отчет по времени (сотрудник) добавить информацию из табеля (отпуск / больничный и т.д.)
Добрий день
Можливо є готове рішення, щоб отримати звіт за місяць / інший період по користувачу / групі, щоб було відображено по днях не лише продуктивний / непродуктивний / нейтральний час а ще і дні, які вказані як відпустка тощо. наприклад, менеджер сформував звіт за місяць по користувачу "Навротская Наталия" і бачить, що відсутня активність від 17 до 24 серпня. Поки всі згадають / проведуть маленьке розслідування чому відсутня інформація - пройде трішки часу та нервів. Було б чудово, якщо б також відображалися періоди із відпусткою тощо.
На картинках для прикладу показав, де зараз дивимося результати. Відповідно в даних результатах і хотіли б бачити інформацію про відпустки тощо.
Картинка 1 - https://prnt.sc/ue42o8
Картинка 2 - https://prnt.sc/ue431p
Підкажіть, це реально чи поки це із розділу фантастики та фантазій ?)